tugsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni çok iyi anlıyorum dostum. Eski bir binamız var, tadilat işleri için çağırdığım ustalar illallah dedirtince kendi işimi kendim yapmaya başladım. Yıllardır tamir tadilat yapa yapa ustalaştım.Sırf bunlarla uğraşmamak için evimde baştan sona inşaat yapabilecek kadar ekipman birikti. Ne sorun olursa artık kendim tamir ediyorum. Hatta ustaların 5 günde biter dediği işi bir günde yapıyorum... Kafam rahat, param cebime kalıyor... Tavsiye ederim, akıl sağlığı çok önemli
Ben de öyle oldum hocam, matkap setlerinden tut her alet edevatım var kendim görüyorum işi. Ama inşaat harç işlerini usta yapsın istedim, uğraşmak istemedim, isteseydim keşke