Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kutusu var mı hocam
Yok hocam, komple kasa olarak almıştım yıllar önce. Defalarca ev taşıdığım için kutu falan kalmadı maalesef. Ama tamir görmüş veya mining vb. işlem yapılmış kart değildir. Bireysel kullandığım cihazdır. Geçtiğimiz hafta uyguna 2 adet RTX 3070 aldım o yüzden bunlar boşa çıktı.