Uzun zamandır Search Console'yi dikkate almıyorum. Herşeyi prof yapsanız bile gözünün üstünde kaş var diyebiliyor. Her ekllediğim sitede istisnasız bir dizin hatası buluyor ama yinede index alıyor. Bence Search Console verileri biraz geç işleme alınıyor eğer anlık olsaydı çözümler daha basit olabilirdi.