Merhaba, windows tabanlı uygulamam için uygulama açılışın da lisans anahtarı girişinin yapılması bu isteğin alan adım dan kontrol edilmesini istiyorum. Yapabilecek arkadaşlar dan teklifleri dm den alabilirim.