PeekCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten kabul etti, ürünü geri alacağını falan söyledi. Sabah gelecekti ürünü teslim almaya, aradığımda ise meşkule atıp engelledi. Yazışmalarda ürünü geri alacağını falanda belirtti.
Anladım hocam bende onu diyorum. Muhtemelen baktı, cihaz elinde kalacak. Dediğim gibi sorup soruşturmuştur. Beni şikayet edebilir mi diye de ondan sonra böyle yapmıştır. Yazık etmiş.

Her açıdan yanlış yapmış ya. Demek ki cihazın bozuk olduğunu da biliyor. Düşündükçe sinirleniyorum sinirlendikçe düşünüyorum gibi bir durum.