Merhaba arkadaşlar, ilan sitesi çalışmamız var bu ilan sitesi'nin sahada tanıtımını yapacak paket satışı gerçekleştirecek arkadaşlar ile anlaşmayı düşünüyoruz bu anlaşma karşılığındada satılan paketin ücretinin %40, %50'sini sahada çalışan arkadaşa ödemesini yapacağız ve Türkiye genelinde bu şekilde arkadaşlar ile anlaşacağız, sizce bu şekilde çalışmak mantıklımı? Bu şekilde çalışacak arkadaşlar bulabilir miyiz? Örneğin en düşük paket fiyatı 6.000 ₺ arkadaş 2 günde 1 paket satabilse 3.000₺ kazanmış olacak en kötü ihtimalde buda ayda 45.000₺ ye tekamül ediyor ortalama