Metebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanal kart ile mi yan taraftada 0 tl yazıyor bakiye o kafamı karıştırdı. kasada rezil olmayalım
Sol taraftaki kendi paranız, sağ taraftaki puanınız. Kasada kartınızı kullanarak puandan ödeyebiliyorsunuz. Sanırım sadece akbank poslarda oluyor diye biliyorum.

Ben sürekli puanlarla benzin vs alıyorum sorun yaşamıyorum.