Tam viraja dağdan kayalar düşmüş ve bende hızla girdim. önümde de iki araba aynı şekilde taşları altına aldı.
Arabamda gözle görülür bir sorun yok ama direksiyon toparlamıyor. Motor bağlantı elemanında da ufak bir yer kırılmış. Sanayiye götürdüm ama UStaları yoktu. Çırak arabayı life kaldırdı ve yağ kaçırma falan olmayınca da yola devam ettim.
Şu anda büyük sorun direksiyonun toparlamaması gibi görünüyor.Sağa sola dönüşlerde de bir problem yok.
Bir ay önce de 90K ya direksiyon kutusunu yeni değiştirmiştim.
Kasko öder mi bunu acaba ?



Edit:
Aracın direksiyon kutusu falan zarar görmüş. Toplamda 170K civarı masraf çıkıyordu. Kasko tamamını ödedi.