Fast limitin bittiyse sapıtıyor.Kullandıkça öde açın mesaj başına 0.4cent kesiyor.Ama projeni rahatlıkla bitirebilirsin.Mesaj yarım kalırsa kestiği kadarını geri iade ediyor.
Limitim bitmedi o konuda problem yok ama sanırım projenin yükü arttıkça sapıtmaya başladı. Çözeceğim bakalım
teşekkürler