Faikyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün cursor forumunda bunu okumuştum bazı kullanıcılarda bu gibi sorunlar başgösteriyormuş ve rules dosyasını tanımıyormuş gibi. sanırım geçici bir şey
Oraya da baktım evet bu sorunu yaşayan var ama düzeliyormuş sonra ben de düzelmedi. Konu başlattım ama hala moderatörun konuyu onaylamasını bekliyorum. Replit ile devam edeceğim sanırım bu şekilde sıkıntı olursa cursor almam bir daha galiba.