Biraz doktorun tarzından kaynaklıdır bazı doktorlar olabilecek en kötü ihtimali söylüyor. Yanlış mı bence yanlış tabi ki ama ne kadar şikayet etseniz de bir şey olmayacak doktora çünkü ülkenin doktora ihtiyacı var. Çoğu yurtdışına gitti doktorların bu yüzden herhangi bir yaptırım söz konusu olamaz.