Ya hocam ailenizde yakınınizda bile bunu kulanan var abi kafan mı iyi sene 2025 olmuş baba Allah için ya 1 maç izlemek bu kadar zor olur mu ya sen nerde yaşıyorsun 60 larda misin işin kafanı kılan biraz 2025 ve Türkiye'nin takımı olan GS maçı için sadece uzaktan izlemek için... Neyse sen git para öde.
Yanımda yakınımda kim olursa olsun farkeder mi yasadışı iş yapmayı mı onaylayacağım ? İnsanların hakkına girin gelin burda bana kafan mı iyi de yılın 2025 olduğunu söyle böyle kafa daha iyi kusura bakmayın ben illegal e yasadışına karşıyım hocam