Hocam yanlış anlamayın size söylemesi ne kadar kolay geliyorda bunu rahatça paylaşabiliyorsunuz?
Binlerce insan çalışıyor ve siz bunların hakkını suistimal ediyorsunuz. Ve gelip burda rahatça bunu yazabiliyorsunuz. Siz olsanız hakkınızı bu şekilde yenmesine müsade eder misiniz? Hoş değil
.
Ya hocam ailenizde yakınınizda bile bunu kulanan var abi kafan mı iyi sene 2025 olmuş baba Allah için ya 1 maç izlemek bu kadar zor olur mu ya sen nerde yaşıyorsun 60 larda misin işin kafanı kılan biraz 2025 ve Türkiye'nin takımı olan GS maçı için sadece uzaktan izlemek için... Neyse sen git para öde.