En son hatırladığım üniversite mezunuysan veya öğrenciysen yüksek lisans yapmadığın sürece 28 yaşına kadar erteleme hakkın var. 30 yaşında askere gitmiş biri olarak sana tavsiyem 6 ay yap çıksın aradan. Zaten bilgisayarın iyiyse, excele hakimsen askerde sırtın yere gelmez.