1. Evet
2. Bişey olmaz sonuçlar açıklanıp e-devletten kayıt yaptırdıktan sonra öğrenci belgesi askerlik şubene götür tecil ettir.
3. Evet. Öğrenciliğin ne şartla devam ettiği fark etmez. Açık ünide olsa işine yarar.
4.Hayır. Öğrenci olman yeterli.
5. Üniden sonra da var. 2 yıllık üniden bu sene mezun olduysan gidip 2 yıl tecil hakkını kullanabilirsin.

28 yaşına kadar geçerli bunlar. 28 yaşından sonra hiç bir bahanen kabul edilmez.

Cevabım işine yaradıysa R10+ vermeyi unutma 👍🏽