Kardeşim ne demek istiyorsun çok anlayamadık. zaten bu kadar basit bir soruya bu kadar uzun sorularla gelmen kafanın karşıklığını belli ediyor.
neyse benden daha bilgili arkadaşlar vardır illaki ama yine de bir iki cümle ekleyeyim senin için.

Üniversiteye kayıt olduğunda otomatik olarak sistem seni teciller.
zaman farkından bahsetmişsin, artık asker kaçağı işlemlerinde zorla götürülme yoktur. Para cezası gelir.
işim garanti olsun istiyorsan eğer askerlik şubesine gidersin tecil hakkımı istiyorum dersin onlar sana yardımcı olur.
merak etme zorla askere almazlar seni.


Kısaca işine gücüne bak keyfine bak ; SONUÇ; Ya para basarsın gitmezsin ya da en sonun da illaki 6 AY o askerliği sana yaptırırlar.