Çok geçmiş olsun hocam bizde gece 1 hastaneye gittiğimizde babama yüksek tansiyonun var değip eve yolladığın da aslında beyninde pırtı atmıştı babam okadar uyumaz dediğimiz de babamı tekrar hastaneye getirdigimizde gündü 3 de doktorun babanızın beynin de pırtı attığınız CD alın sizi sevk edicez zaman kaybetmesin orada direk bakar CD almaya gittiğimde CD ne zaman çekildiğim gece bana şunu dedi CD verirken abi bunu gece doktor nasıl görmez oldu gece olmuş bizi hem yüksek tansiyondan salıyor hemde pirti atmadan tabi hastaneye ayağa kaldırdım yani o anda o doktor karşımda olsaydı gerisini düşünemiyorum polis sakinleştirmeye çalışırken doktorların sesi bile çıkmadı sadece son sözüm dua edin babama birsey olmasın. Cimere raporlarla şikayetini o sene yolladığım da bana komik cevapla dönüş yaptılar bir hata yok