eskiden bir iş yapıp reklam vermek kolaydı, mesela chrome eklentisi yazıp rahatça 2-3 bin euro harcayabiliyordum reklama.

kurdan dolayı artık böyle bir şans kalmadı.reklam yapamadıktan sonra ne ürettiğinin bir anlamı yok.