Herkese merhaba arkadaşlar. Işim gereği sürekli her hafta Avrupa içinde farklı bir şehirde oluyorum. Bunu biraz eglenceye çevirmek amacıyla YouTube için yürüyüş videoları çekmeyi düşünüyorum. Çok fazla rakip var evet biliyorum ama esprim pek fazla gidilmemiş sehirler olacak. Bu konu hakkında deneyen birileri var mı? Bunun için hangi kamerayı kullanmalıyım? Veya daha fazla Fikri olan var mı
https://youtu.be/gaMKshd_fRI?feature=shared örnek video