Sağlıkçılar olarak acı da olsa gerçeği her zaman söylemeliyiz.
Ama her şeyin bir üslubu, yolu ve yordamı bulunmaktadır.
Direk hastaya söylemek ya da emin olmadan tanı koyup insanların hayatını zehir etmek yerine; ileri tetkik ve tedavi için yönlendirmeler yapmak, hasta ve yakınını ajite etmemek gerekir.
Yapılan kesinlikle hatalıdır, etik değildir.
Çok geçmiş olsun diliyorum, acil şifalar diliyorum kardeşimize.