VGA Priority'a gelerek Offboard" veya "PCIe seceneği ile değiştirin
F4 tuşuna basarak kaydedin ve çıkın
CPU1 SLOT2 PCI-E 3.0 X16 OROM seçeneğine gelin (veya hangi yuvaya ekran kartını taktıysanız).
UEFI olarak değiştirin tüm PCIelara bunu yapın
VGA Priority'a gelerek Offboard Yapdım.F4 yapıp kaydettik den sonra böyle kaldı.