Geçmiş olsun. Emin olmadan net konuşması çok kötü olmuş tabi iyi tarafından bakmak lazım bu sayede daha fazla üstüne düşersiniz.
Bir şey yok diyip göndermesinden iyidir. Bu tarz şeylerde erken teşhis hayat kurtarır. Bir çok doktorda görüş almakta fayda var.
Bu tarz şeyler bizim için ekstrem durumlar olsa'da doktorların her gün karşılaştığı durumlar bunlar. O yüzden onlar için gündelik bir durum söyleyip geçiyor. + devlet olunca karşısındakini memnun etmek gibi bir kaygıları yok.