Geçmiş olsun, her doktora güvenmemek gerekiyor.
Tatil zamanında denizde yüzerken, sınır için çektikleri halatı hep aşardım ve en ileriye giderdim. İnsanların olmadığı yere git/gel vs bir gün denizden çıktıktan yarım saat sonra alnımın davul kadar şiştiğini ve gözlerimin küçüldüğünü gördüm. Yüzüm baya değişmişti, hastaneye acile gittiğimiz zaman doktor beni almamıştı, şu anda beyin krizi geçiyor olabilir, her an ölebilir vs biz bir şey yapamayız, sorumluluk alamayız deyip başka hastaneye sevk etmişti. O hastaneye gittim, doktor farkında olmadan büyük bir deniz anası ile çarpışmış olmalısın ve seni ısırmış olmalı dedi. Hatta birden fazla olmuş olabilir dedi. Ben de denize girdiğimi söyleyince, bu seferde halatı geçip insanlardan uzak yerde mi yüzdün diye sordu. Buna da evet dedim, bundan sonra böyle yapma dedi ve krem yazıp gönderdi
Bazı doktorlar sadece endişe verir, bazıları da direkt çözüm odaklıdır.