Hocam çok geçmiş olsun, çok üzüldüm umarım ciddi bir şeyi yoktur, doktorun cehaletindendir.
Devlet hastanelerindeki doktorların haklı tarafı, burnunun ucu kaşınan doktora gidiyor bu da yoğunluğa sebep oluyor. Bu yüzden raporu nasıl düzgün bir dille hasta veya ailesine açıklarım diye düşünmüyorlar. Fakat geçerli sebep midir? Hayır. Baştan sona haklısınız.