Siz 2 yapay zeka aracı kullanınca bu sarı siteleri falan yapmayı hayal eder olmuşsunuz Twitter'da da var böyle bir boş yazılımcı tayfa. Yok tek başıma trendyolu yazarım, yok onu yazarım, yok bunu yazarım. Babayı yazarsın. 20 yıllık tecrübe var orda, senin bilmediğin neler var. Alttaki komplike teknolojileri bilmeyen crud'cular ne güzelde sallıyor.

Sarı sitenin sadece kategorizasyonuna 5000 $ token yakar, 3 ay uğraşır ve aynı düzeyde verim alamazsınız şimdiden söyleyim