şartları düşünerek iş arayacak zamanı geçeli çok oldu para kazandırsın yeter kafasındayız artık bu tür yerler asgariden yüksek vermez hocam araya prim sıkıştırıp asgari ücretin 1-2k üstüne çıkacağını ben zannetmiyorum yine tabi çalışan veya çalışan tanıdığı olan biri yanıtlarsa daha detaylı ve net bir cevap olur