Ben ihtiyaçtan başlamıştım göya tasarımcıydım elimi verdim kolumda orda kaldı beynim de. para için girmiceksen hiç girme bırak ticaretine bak. En kral muhasebe yazılımınıda yapsan r10 açarsın bir konu seni yerin dibine sokarlar

reklam verirsin alan kişilerle uğraşamazsın. Denemediğimizi mi zannediyorsun. Milyon tane sorun var inan.
😄😄😄 valla öğrenmeyi çok istiyorum ama bukadar işin gücün arasındada öğrenebilir miyim bilmiyorum şuan birkaç işi birden idare ediyorum bide bunu eklersek duman oluruz diyede düşünmüyor değilim 😄