alprnanl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin içinde olan sizsiniz tabiki hocam siz daha iyi bilirsiniz ben sadece dışardan gördüğüm kadarıyla konuşuyorum. Öğreneceğim ama bu yazılım işini sadece hobi amaçlı 🙂
Ben ihtiyaçtan başlamıştım göya tasarımcıydım elimi verdim kolumda orda kaldı beynim de. para için girmiceksen hiç girme bırak ticaretine bak. En kral muhasebe yazılımınıda yapsan r10 açarsın bir konu seni yerin dibine sokarlar reklam verirsin alan kişilerle uğraşamazsın. Denemediğimizi mi zannediyorsun. Milyon tane sorun var inan.