Reklam bütçesi ayrı dert, baclinkiydi oydu buydu hepsi dert..

Can sıkıntısından saçma şeylerle uğraşıyorum artık, geçenlerde yakıt fiyat script ve apisi yaptım, sonra türkçe burç yorum apisi, ter**den arananlar scripti yaptım (güncel veri de çekiyor) can sıkıntısına saçma işler ile uğraşıyorum.

Şimdi yakıt fiyat sitesini öne çıkarmaya çalışsam bir ton maliyet, doğru mu doğru.. İl dışına gidip geldikten sonra bir domain sistemi yapmayı düşünüyorum düşmemiş ama düşecek domainleri önden satıp düştüğü anda satın alacak bir sistem.. Boş işler, kısaca sarmıyor. Müşteri kovalamak ile de uğraşılmıyor.