Merhabalar, aktif olarak ilanlarımda bende emoji kullanıyorum fakat dozajında.. Siz bir de şuraya bakın

Zimbabve bayrağı gibi bir sürü emojilerle konu açmışlar..
Sanırım piyasa kötü olduğu için ve kimseye müşteri gelmediği için bu yola başvurmuşlar fakat bence kaliteyi aşırı düşürüyor, bence yazılan cümleler daha önemli.
(Benim de işlerim geçen seneye göre %70 düştü)
(Zimbabve Bayrağı)