Öncelikle nazar değmesin. Mal canın yongasıdır demişler nede olsa. Fakat bir eleştirim ve sorum olacak. Bu denli body kit yapıp arabayı yere yaklaştırınca trafik de vermiş olduğunuz rahatsızlığı düşünmüyor musunuz? Ankara bu şekilde çok fazla araç var bir kasisden geçerken bile nazlana nazlana geçmelerini bekliyoruz. yol sanki sadece kendilerine özel yapılmış gibi. Ezip geçesim geliyor böyle olduğunda insanların bu düşüncesi sizi rahatsız etmiyor mu?