Katiliyorum.
Kaspersky kullaniyorum ama Malwarebytes acik ara ustun.
Hocam genelde her yıl sonu veya yılbaşı sandbox ortamda virüs testlerini izliyorum kontrol ediyorum. 10 yıl önce falan çok istiyordum malwarebytes satın almak. 4 yıl önce falan ömürboyu lisans aldım şu an çok mutluyum. Kafam rahat ve herhalde 10 yıldır trendmicroymuş fsecure muş panda combo vb hiçbiri malwarebytes ı geçemedi gözlemlediğim kadarıyla.