En kötü ne olur ?
Kalırsın ve tekrar bu süreci yaşarsın yani hiç bir şey olmaz

Bende senin gibiydim tek başıma sınava gittim hatla yolda istifra ettim stresten ama o koltuğa oturunca her şey çok kolaydı.

En kötü şunu düşün bunca insan bu ehliyeti alıyorsa o sınava giriyorsa demek ki o kadar da zor olamaz değil mi ? başarılar.