BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç yanılmam 😁
Burada söylediği şekilde bile olsa, ki değil, ben kız arkadaşımla tatile çıkacağım, bu kadar R10 müdavimi olacağım. Sonra kız arkadaşım tatildeyken, yan yanayken foruma bu konuyu açacak (!). Nerden baksan tutarsızlık, nerden baksan tutarsızlık, nerden baksan ahmakça.

Belki haddim değil ama bence 3 günlük ban cezası çok az. @Engin;