Nazara çok inanan birisiyim.
Arkadaşım her öğlen arar 5-10 dakika sohbet ederiz.
Eğer o gün dışarı çıkarsa aradığı anda kesin 1-2 kere esnerim.
Eve gittiğinde de annesi esner

Eğer o gün öğle arasında dışarı falan gitmezse esnemiyorum. Bilirim ki o zaman içeride dışarı çıkmamış.
O da sürekli okur.
Hatta bir ağırlık var der.
O yüzden çok paylaşmamak gerekiyor.
Gözü olmasa bile değiyor illa ki nazarı insanın.