Dostlar selamlar forum işleri için kendim sıfırdan tema yapmak istiyorum PHP, HTML ve CSS bilgim var fakat Xenforo çok karışık geldi nasıl yaparız nasıl ederiz mesela localde sadece html ve css kullanarak yapabilir miyiz ya da yapacaksak nasıl entegre edebiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim.