mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir sistem olduğu için üzerlerinde oynama yapıyorlar sanırım mesela bende de takdir edilen yok prestij sahibi var (bir r10+ alırız artık )
100 tane kim yapacak şimdi hocam 😂