Konu
Rozet hakkın da sorum var
28-02-2025, 16:23:06
#6
Vexa
Yeni bir sistem olduğu için üzerlerinde oynama yapıyorlar sanırım mesela bende de takdir edilen yok prestij sahibi var
(bir r10+ alırız artık
)