Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaba giriş yapınca EPS seçeneği kayboluyor, muhtemelen kullanıcıları kayıt olmaya teşvik etmek için öyle birşey yapmışlar. Ücrete gerek yok atarım özelden MAX size'ı.
çok sağol ustam allah razı olsun