resimde olur max size olarak ücreti nekadardı ustam birde bende eps gözüküyor ama
Hesaba giriş yapınca EPS seçeneği kayboluyor, muhtemelen kullanıcıları kayıt olmaya teşvik etmek için öyle birşey yapmışlar. Ücrete gerek yok atarım özelden MAX size'ı.