Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gerek var bu konulara, siz zaten bu işlemleri biliyorsunuz.

Bayan nick ile üyelik açmakta maksadınız nedir ?
Multi üyelik yasaktır.
Forum kuralları gereği multi üyelikte her iki taraf için de ban cezası süresiz ban olması gerekirken esra süresiz, anabayin 3 gün uzaklaştırılmış. Ben de bu durumu hem coşkun beye hem de ilgili forum moderatörlerine sabah PM attım. Henüz işlem yapılmadı. İlgili forum kuralı:"Birden fazla üyeliğe sahip olunması ( Multi Üyelik )(1) Üye; Kurumsal Rank Üyeliği ile birlikte Bireysel Üyelik sahibi olabilir. Bu üye Kurumsal üyeliğini ticari, Bireysel üyeliğini ise şahsi işleri için kullanabilir. Üye, bu iki ayrı üyelik hesabından biri ile diğer hesabın konularına yazamaz, diğer üyelik hesabına I-Trader puanı veremez. Bu üyelik hesaplarının herhangi biri forumdan uzaklaştırıldığında ya da uyarıldığında diğer üyelik hesabı da aynı muameleyi görür."