XenForo altyapılı forum için @CliaWeb; ile çalışıyoruz, memnunuz. Benim için tek dezavantajı panelin DirectAdmin oluşu. O da yılların cPanel alışkanlığından, ama alışılıyor. Kullanıma hiçbir negatif yönü yok.