merhaba mac cihazım olmadıgı için ios webview uygulamamı derleyip varsa hataları giderip teslim edicek bir arkadaşa ihtiyacım var ücreti bukabilinde yardımcı varsa iletişime geçebilirmi http://wa.me/905319900444