Merhaba. Kuzenim Kanada'ya gitmek istiyor. Çalışmak için vize başvurusunda bulunmayı düşünüyor ama nasıl gidebileceği konusunda pek bir bilgisi yok. Bu konuda bilgisi olan birisi yardımcı olabilir mi?