Merhaba,
Bu yıl sanal ofis adresini ücret çok çıktığı için taşıdım.Adresi taşıdıkdan sonra vergi dairesine adres değişikliği için dilekçe doldurduk.Dİlekçe işleme alınmış ama eski bağlı olduğum adresdeki vergi dairesi önce eski sanal ofis adresine gidip RE'SEN TERK yazısı yazmış.Arkasına 1 ay sonra ev adresime gelip bulaamadıkları için RE'SEN TERK yazmışlar.Oysaki biz dilekçiyi 3 ay önce doldurduk.Üzerine gidip vergi dairesine sordum neden bir türlü yoklamaya gelinmediğini söyledim.Aldığım cevap yoğunuz mutlaka geleceğiz oldu.
Sormak istediğim daha önce adres değiştirip bu tarz sorunla karşılaşan oldu mu ? Sizce ne yapmalıyım ? Dilekçe 3 ay önce içeri verilmiş kayıt altına alınmış.