ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abd'de yaşamıyorsanız sorun olmaz hocam vergiyi o forum üzerinden ödemiyorsunuz sonuçta.
Yok yaşamıyorum. Teşekkürler...