Kazanç sağladıktan sonra vergi ödeyeceğimiz zaman sıkıntı olmaz mı vergi formunda isim farklı benim isim farklı. Sorun olur gibime geliyor.
Bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlerse sevinirim...
Abd'de yaşamıyorsanız sorun olmaz hocam vergiyi o forum üzerinden ödemiyorsunuz sonuçta.