Öncelikle herkese merhabalar benle beraber 10 kişiye yakın bir kullanıcı tarafından dolandırıldık. Tüm delil ve dosyalar ile beraber savcılığa ilettim yalnız gelen cevap kovuşturmaya yer olmadığını iddia edilmiş öyle bir şey mümkün olabilir mi o zaman herkes kafasına göre birbirini dolandırsın ve sonuç alamazsın öyle saçmalık mı olur arkadaş