Öncelikle hoşgeldiniz.
Benim anlam veremediğim:
Bir bayan konu açınca niye hep forumda topic oluyor ya.
Biz de bir soru yazsak bir Allahın kulu cevap yazmaz. Yazanlar da parayla yardımcı olmaya çalışır. Umarım tek böyle düşünen de ben değilimdir ve diğer arkadaşlarımın da duygularına tercüman olmuşumdur.