BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki tepki alırım ama nedense aşırı bilgili birinin yalandan hiç birşey bilmiyormuş gibi yapıyor olmasını hissettim

Bence siz profildeki kişi değil daha önce burdan ban yemiş birisiniz
Ne diyeceğimi pek bilemedim o yüzden sadece teşekkür etme hissiyatı duydum. Herhangi bir iki üyeliğim mevcut değil. Davet ile geldim.
alatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense yazılanlara verilen cevap tepkisi banada öyle hissettirdi. Şuda olabilir gerçi, bi soruya aynı "50 cevap gelmesi!", değerli kardeşimizin devamlı sorulara teşekkür etme hissiyatı, bilincinide tetiklemiş olabilir.
Neyse kimsenin günahını almayalım, senle biraz aldık zaten gibi Hayırlısı olsun değerli kardeşime. Bol kazanç nasip etsin dürüstçe.
Teşekkür ediyorum. İnşallah öyle olur.